Žižkova tř. 309/12 370 01 České Budějovice
+420 608 510 774

 

Ceník

Vedení účetnictví a daňové evidence Cena v Kč bez DPH
Daňová evidence OSVČ – neplátce DPH od 600,- Kč/měsíc
Daňová evidence OSVČ – plátce DPH od 1 500,- Kč/měsíc
Účetnictví – neplátce DPH od 600,- Kč/měsíc
Účetnictví – plátce DPH od 2 500,- Kč/měsíc
Zpracování roční účetní závěrky a dokladové inventarizace navíc cca 1 měsíční paušál
Pro plátce DPH je zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení a případně souhrnného hlášení v ceně.
Mzdová evidence, personalistika (malé organizace do 25 zaměstnanců)
Zpracování mzdy za 1 zaměstnance (HPP, DPČ) 200,- Kč/měsíc
Zpracování mzdy za 1 zaměstnance (DPP) 180,- Kč/měsíc
Zpracování exekučních srážek ze mzdy 60,- Kč/měsíc
Nástup a výstup zaměstnance 120,- Kč
Vyúčtování zálohové daně z příjmů ze závislé činnosti/vybírané srážkou 600,- Kč
Roční zúčtování daně (za 1 zaměstnance) 600,- Kč
Zpracování podkladů pro dotace Úřadu práce 120,- Kč/mzda/měsíc
Zpracování výstupní dokumentace zaměstnance a odeslání ELDP je zahrnuto ve výše uvedených cenách.
Podklady pro daňová přiznání
Přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně přehledů pro SSZ a ZP od 2 500,- Kč
Přiznání k dani z příjmů právnických osob od 3 000,- Kč
Majetkové daně od 800,- Kč
Spotřební daně od 600,- Kč
Negativní hlášení ke spotřebním daním 300,- Kč
V případě využití služeb daňového poradce se cena sjednává individuálně.
Ceny ostatních služeb
Za účetní položku (živnostníci, právnické osoby) nad paušální platbu nebo bez paušální platby 25 – 30,- Kč
Zastupování před úřady, při kontrolách 600,- Kč/hodinu
Opravná nebo dodatečná přiznání k DPH, následná kontrolní hlášení z titulu pochybení na straně klienta (obvykle opožděně dodané doklady) 600,- Kč/ks
Generování a import elektronických příkazů k úhradě do banky 600,- Kč/měsíc
Vedení účetnictví/daňové evidence se sledováním zakázek nebo středisek navíc 20% k sjednané ceně/měsíc
Příprava smluv 600,- Kč/smlouva
Zápisy z valné hromady 600,- Kč/zápis
Bankovní výkaznictví 600,- Kč/ks
2. a každá další upomínka dodání dokladů dle OP 300,- Kč/upomínka
2. a každá další upomínka úhrady dle OP 200,- Kč/upomínka
Intrastat
Měsíční výkaz přijetí zboží v rámci EU 600,- Kč/měsíc
Řádek na podkladu (faktuře) 15,- Kč/řádek
Měsíční výkaz odeslání zboží v rámci EU 600,- Kč/měsíc
Řádek na podkladu (faktuře) 15,- Kč/řádek
Negativní hlášení Intrastat 400,- Kč
Pokud není zboží do položek kombinované nomenklatury, jeho správné zařazení provedu ve spolupráci s vámi nebo s odbornou firmou.
S klienty s větším množstvím dokladů či nároků na poskytované služby sjednávám měsíční paušál podle složitosti výkaznictví a rozsahu účetních případů, organizaci účetnictví, předávání dokladů, apod. Cenovou nabídku Vám ráda připravím, v případě zájmu o její zpracování mne kontaktujte.
Ceník je platný od 1. 12. 2023